Τρίτη

Ου γαρ έρχεται η Εξέλιξη μόνη, fellow bloggers

Τρίτη

Διαβάζω αυτές τις μέρες τον «χαμό» των εξεγερμένων blogger κατόπιν δημοσίευσης άρθρου σε εφημερίδα (συνειδητά δεν προσφέρω link). Ταυτόχρονα παρακολουθώ τις αντιδράσεις νομικών – blogger, τα σχόλια των απλών ιστολόγων, την νομική εμμονή σε Συμβάσεις και Τροπολογίες. Τελευταία τρικλοποδιά το κείμενο που κυκλοφορεί ως επαναστατικό μανιφέστο ή ιστολογική διαδήλωση υπέρ της ελευθερίας του Νέου Λόγου με σημαία την Ανωνυμία και το Δικαίωμα στην Πράξη εφόσον αυτή απλά είναι..Εφικτή (..γράφω ό,τι θέλω για όποιον και οτιδήποτε θέλω επειδή..μπορώ= αυτός είναι για μένα ο ορισμός του blogging)

Πριν προχωρήσω – και ναι, αυτή τη φορά υπόσχομαι να μη μακρηγορήσω- στις προσωπικές μου Επώνυμες Δηλώσεις και χάρην της ευδιάθετης ατμόσφαιρας αυτού εδώ του blog, πληροφορώ το διαδικτυακό αναγνωστικό κοινό μου πως:

  1. Ανέκαθεν ήμουν πιο μπροστά από την εποχή μου.-
  2. Παρομοίως και ο νοικάρης μου Sardo.-
  3. Έχω στην κατοχή μου log από msn προ ενάμιση έτους όπου πληκτρολογώ «στο μέλλον το αντάρτικο θα γίνεται μέσα από τα blog»

Δηλώσεις της blogger : e-diVa η οποία «μπλογκάρει» επώνυμα

  1. Αυτό εδώ το blog είναι Προσωπικό, Ενημερωτικό και Δημοσιογραφικό , επειδή έτσι..Προέκυψε.
  2. Αυτό το blog φέρει επωνυμία , επειδή ως ιστολόγος και ως αρθρογράφος έχω το θάρρος της γνώμης μου.
  3. Θεωρώ την Ανωνυμία , Δικαίωμα αλλά θεωρώ και την Απόφαση να την Χλευάσω , συνειδητή κίνηση μου εάν έτσι Κρίνω και Αποφασίσω.
  4. Έχω δεχτεί συκοφαντική δυσφήμηση η οποία συντηρήθηκε και καλλιεργήθηκε – μάλιστα μέσα από μετριασμό σχολίων. Δεν μήνυσα κανέναν, όχι επειδή δεν μπορούσα, ούτε επειδή δεν εκβιάστηκα. Αντιθέτως , βιάστηκε η αξιοπρέπεια μου – προσωπική και επαγγελματική- αλλά σεβάστηκα την Δυνατότητα του ιστολόγου – θύτη μου να με εκθέσει. Όποιος δεν αντέχει τις Κρίσεις να μην εκτίθεται.
  5. Ο εκβιασμός είναι πέραν της Δυνατότητας του Μέσου. Δεν αντιλαμβάνομαι τον εκβιασμό στο μπλογκοχώρο ως διαφορετικό από τον εκβιασμό με ανώνυμα τηλεφωνήματα. Δεν βρίσκω κανένα σημείο επαφής με την έννοια «Ηλεκτρονικό Έγκλημα», πέραν ίσως της δυνατότητας εντοπισμού του δράστη. Παράδειγμα: Εάν στην αυτοκτονική προσπάθεια συκοφάντισης μου, ο εν λόγω ιστολόγος επέτρεπε ή προήγαγε προσβολή στην οικογένεια μου, θα ήθελα το Κράτος στο οποίο ανήκω να είχε τη Δύναμη να τον λιώσει σα σκουλήκι.
  6. Όλες οι εξελίξεις ξεκινούν άναρχα και μετριάζονται από τις συνθήκες της Φύσης. Σήμερα – στις μέρες μας- και στο θέμα του blogging η Φύση (=Ανάγκη) λέγεται Νόμος (=Κράτος). Αν ο Νόμος με «φιμώσει» θα επανεξελιχθώ. Στη διαδικασία Φυσικής Επιλογής , αφανίζεται ο αδύναμος. Και οι bloggers δεν ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία.
  7. Δεν θεωρώ blog το press.gr. Όποιος δεν συγχρωτίζεται μαζί μου επιδεικνύοντας έστω μία εικονική περσόνα σε δικό μου χώρο, δεν είναι blogger. Είναι παράσιτο.
  8. Δεν φοβάμαι κανέναν Νομοθετικό Περιορισμό του Λόγου μου. Τέτοιου είδους Περιορισμοί γέννησαν το Blogging.-




43 Τόλμησαν:

cortlinux είπε...

Να πω την αλήθεια τα ανώμυμα σχόλια πάντα μου την έσπαγαν.

Τώρα περί ανώνυμου blogging απλά κυρίως μπορέι να δημιουργήσει υποψίες όχι βάσιμες πληροφορίες όμως. Εφόσον δεν δυσφημεί ή συκοφαντεί δεν με ενοχλεί. Αλλά και πάλι δεν είναι μέσο ενημέρωσης για μένα, τουλάχιστον αξιόπιστο.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητη ντιβα, ειναι η πρωτη φορα που θα ηθελα να σου εδειχνα με κινησεις πως αισθανομαι μετα απο αυτα που διαβασα. Κατλαβαινω επισης οτι δεν υπάρχει στην ιντερνετικη γλωσσα, καποιο γραφικο να παραστησει μια υποκλιση, οποτε μεσα απο αυτο το σχολιο μπορω να υποβαλλω τα βαθυτατα σεβη μου.
το ζηλεψα το σημερινο, ομολογω.

javapapo είπε...

ελα που εισαι και έλα τι κάνεις!

kakaskimos είπε...

Ποιος είναι επώνυμος και ποιος ανώνυμος?
Ποιος είναι αξιόπιστος και ποιος αναξιόπιστος?
Ποιος έχει blog και ποιος όχι?
Ποιος είμαι εγώ και που πάω?

diva είπε...

cortlinux
Στο net με ενοχλεί , ακριβώς ό,τι με ενοχλεί και στη συμβατική μου ζωή. (Η θρασυδειλία, η αγένεια, η μυθομανία, η μικρότητα)
Για εκατοστή (ίσως και χιλιοστή) φορά μέσα σε ένα μήνα, επαναλαμβάνω:

Δηλώνω μία "μπαρούφα", ανώνυμα. Φταίω εγώ που την δηλώνω ή εσύ που την πιστεύεις;

Οι κίνδυνοι της ανώνυμης άποψης εντοπίζονται στην αδυναμία Κρίσης του δέκτη των πληροφοριών. Όχι στην δυνατότητα προβολής των data.

Η αξιοπιστία της διαδικτυακής ενημέρωσης - για μένα προσωπικά- στηρίζεται στα εξής:

1. Link προς ανεύρεση συναφών πληροφοριών και σύγκριση.
2. Αξιολόγηση της προσωπικότητας του ιστολόγου μέσα Και από προσωπικές αναρτήσεις.
3. Ικανότητα Κρίσης του αναγνώστη.

Το blogging εύκολα μετατρέπεται από Νέο Σύμπαν των Γενναίων σε Σκοτεινή Σπηλιά ανολοκλήρωτων προσωπικοτήτων.

diva είπε...

lifewhispers
:-)
Εγώ ζήλεψα προσφάτως το ταξίδι σου
:-)
Και την Στιγμή σου εκείνη που αποφάσισες να Μη Μοιραστείς μαζί μας, την Τιμώ θεωρώντας πως το blog σου ανήκει σε έναν άνθρωπο με αυτοέλεγχο.
Οι παραληρηματικές (αυτο)προβολές - πόσω μάλλον με σκοπό την Προσβολή επωνύμων- από τέτοιου είδους αναρτήσεις - σαν τη δική σου- θα εκτοπιστούν, ως Ασήμαντες και Γλαφυρές.

diva είπε...

Πάρη
Είμαι εκτός Κορυδαλλού και Ευελπίδων:-) και είμαι καλά.
[..έλα πιο κοντά..ετοιμάζω επίθεση]

diva είπε...

kakaskimos
- Διαβάζω μία ανάρτηση και κάπου μέσα στο ιστολόγιο διαβάζω ένα επίθετο. Εντοπίζω διεύθυνση και τηλέφωνο. "Είστε αυτός που έγραψε αυτό;"- "Ναι"- Αυτός είναι ο επώνυμος blogger.
- Απάντησα στο σχόλιο μου στον cortlinux
- Απαντώ εντός post , τι θεωρώ blog και τι όχι
- Αν δε ξέρετε εσείς, εγώ γιατί να προβληματιστώ;

Υ.Φ. Προσφάτως αναρτήσατε ένα post για τον συγχωρεμένο Μακαριστό. Αν δηλώνατε το επίθετο σας - και έτσι ήταν εύκολος ο εντοπισμός σας από κάθε θεοσεβούμενο μανιακό- θα αναρτούσατε τέτοιες φήμες; Αν λάβω "στα σοβαρά" τα κουτσομπολιά του σαλονιού και της λαχαναγοράς, ευθύνεστε εσείς ή εγώ;

CyberEddie είπε...

Οταν έχεις ένα επίπεδο δεν φοβάσαι περιορισμούς. Κι όταν καταπατάται η ελευθερία σου, παλεύεις γι' αυτή...

koulpa είπε...

..πριν από όλο αυτό το χαμό δεν ήξερα το press-gr.. την ενημέρωση και την ιστορία τις βλέπω με επιφίλαξη..
..την εμπλοκή του νόμου σε ιδιωτικές συζητήσεις με ακόμα μεγαλήτερη επιφίλαξη.. την γνώμη μου την έλεγα και πριν σε πολύ μεγαλήτερο ακροατήριο από τα 5-6 άτομα που ενδεχομένως να με διαβάζουν εδώ..
Την καλημέρα μου:):)

xkont είπε...

η ανωνυμία είναι μύθος.
όμοιος με το τραπεζικό απόρρητο, το απόρρητο των τηλεπικοινωνιών, κλπ.

πχ. πήγαν λέει στη Google για να βρουν κάποια IPs που οδηγούν στη βουλή...

πάρτε δώρο από τον xkont 5 IPs από τη Βουλή.
195.251.32.37
195.251.32.38
195.251.32.44
195.251.32.49
195.251.32.62
και πιθανότατα όλο το 195.251.32.xxx είναι Βουλή.

και ο server του Γραφείου του Πρωθυπουργού:
194.219.22.202

εμείς, ξέρουμε να κάνουμε και anonymous browsing χωρίς IP, ξέρουμε να κρύβουμε και τα ίχνη μας με Dynamic DNS, HTTP Tunneling, VPN's και ό,τι τραβάει η ψυχή μας.
ξέρουμε ότι και αυτά δεν μπορούν να δημιουργήσουν το περιβάλλον για το «τέλειο έγκλημα»...

οι άλλοι, πάνε με το μόνο μέσο που ξέρουν, της επιβολής δια της νομοθεσίας. το πρόβλημα είναι όμως ότι οι ίδιοι έχουν απαξιώσει και τη νομοθεσία και την επιβολή και την δικαιοσύνη, οπότε το τελικό γεγονός είναι ένα ενδο-πολιτικό ζήτημα που τελικά δεν μας αφορά καθόλου.

ποιοί είμαστε «εμείς»
μα φυσικά ο «κανένας». αυτός ο «κανένας» που πέρνει λίγο περισσότερο ποσοστό από τον Γ. Παπανδρέου στο ερώτημα για ικανός Πρωθυπουργός!

Τρελός του Χωριού είπε...

Ουκ αν λάβουν παρά των μη εχώντων.
.
Αυτοι ψαχνουν χρημα.
Εμεις προσφερουμε πνευμα.
.
Τα κουβαδακια τους και σε αλλη παραλια.Το μαγαζί ειναι πριβέ.
.
:))

Φράνσις είπε...

Φοβαμαι νασχολιάσω γιατί είσαι αγριεμένη(;) :)))) Θεωρώ δικαίωμα του καθενός, να κανει ανώνυμα σχόλια, όσο ενοχλητικά κι αν εισπράττεται αυτό απ΄τον αποδέκτη του σχολιου.Για λόγους συνέπειας, επαναλαμβάνω, πρεπει νομίζω να σεβαστουμε το δικαιωμα στη ανωνυμία.Αυοτ όμως δε σημαίνει πως ο ανώνυμος σχολιαστής,εχει το ελεύθερο να σπιλώνει και να συκοφαντεί ή να βρίζειοχυρωμένος πισω απ΄την αφάνεια.να πω ότι είναι δηθεν η αφανεια, επειδη ολοι μα όλοι αφηνουμε ηλεκτρονικά ίχνη; Νιώθω αβολα ,και ισως δεν θα επρεπε, με τις διαμάχες και τις συγκρουσεις σε προσωπικό επίπεδο.
Συνοψίζοντας, επειδη μαλλον μπουρδολογώ, αν είναι δικαίωμά μου, φερειπείν, να σχολιάζω ανώνωυμα, είναι και δικαίωμα σου αντιστοίχως είτε να αγνοήσεις τοσχόλιο, είτε να το περιορίσεις(aka να το αποκλείσεις απ΄την εμφάνιση του στον οικείο χώρο σχολιών).Νομιζω ο John Stuart Mill το εχει διατυπωσει με εναν τρόπο...πασπαρτού, στο On Liberty:" καθενας εχει το δικαίωμα να λειτουργέι σύμφωνα με την ευμενή ή δυσμενή εντύπωση για τον άλλο, οχι για να καταπιέσει την προσωπικότητα[του άλλου] αλλά για να εκφράσει τη δική του"...
Να εχετε καλή μέρα με παρρησία πάντα.

kakaskimos είπε...

Αν έγραφα μαλακίες, και τις πιστεύατε, η άποψή μου είναι ότι θα φταίγατε εσείς.

Ποια η διαφορά να το έκανα επώνυμα? Οι επώνυμοι δεν γράφουν μαλακίες? Ο Πλεύρης γράφει βιβλία που λέει ότι οι Εβραίοι πρέπει να εξοντωθούν. ΕΠΩΝΥΜΑ. Και μετά τον καλούν στην τηλεόραση για να τους πει αναλυτικότερα.

Είδατε να κυνηγάει δικαστικά κάποιον απο αυτούς που γράφανε φήμες(?) ο βρακαριστός όσο ζούσε? Το γιατί δεν το έκανε είναι προφανές. Και στις δυο περιπτώσεις (είτε κέρδιζε είτε έχανε) θα έχανε.

Ακριβώς γι'αυτό δεν θέλουν και την ανωνυμία.
Ηδη έχουν κατακτήσει το απίστευτο. Πηγαίνουν έξω απο κινηματογράφους και κάνουν, με την ανοχή της αστυνομίας, χειρότερα απο αυτά που κάνουν οι αναρχικοί και αμέσως όλα τα κανάλια έχουν έκτακτες εκπομπές, ενώ γι'αυτούς το σχόλιο είναι ότι οι άλλοι τους προσέβαλαν την πίστη.

Θεωρούσαν αυτονόητο ότι για οποιονδήποτε λέει κάτι που δεν τους αρέσει, θα υπάρξει κάποιος μανιακός, που αυτοί έχουν δημιουργήσει, και θα του κάνει τον βίο αβίωτο.
Σε αυτό τους χαλάει το γλυκό το internet και η ανωνυμία.

Η ανωνυμία μας προφυλάσει απο τους κάθε λογής μανιακούς. Πραγματική ανωνυμία δεν υπάρχει. Οτι και να κάνεις. Είτε περάσεις απο ανώνυμους server, είτε μέσω VPN, το μόνο που θα κάνεις είναι να καθυστερήσεις το να σε βρουν.

Υ.Φ.
Δύο πράγματα έγραψα για τον Χριστόδουλο. Το ένα, για τον καρκίνο, το ανακοίνωσαν οι γιατροί του (να υποθέσω ότι αυτά ήταν τα κουτσομπολιά του σαλονιού?) και το δεύτερο έχει γραφτεί σε τόσα μέρη (εφημερίδες και blogs) που σίγουρα δεν το παρουσίασα για είδηση.
Το έκανα για να στηρίξω ένα συλλογισμό. Απο τη φύση αυτοαναιρούμενο. Μια παραδοξολογία. Αυτή ήταν η πρόθεσή μου. Οχι να ενημερώσω τους 2-3 που διαβάζουν το blog μου.

mrs Smith είπε...

Καταιγιστική όπως πάντα :)))
Προσωπικά αντιτίθεμαι στην "δαιμονοποίηση" του άγνωστου, του καινούργιου.

cortlinux είπε...

δεν νομίζω ότι διαφώνησα μαζί σου diva. νομίζω ότι απλά ανέπτυξα πιο πολύ το περί ανωνυμίας. κούλαρε :-)

Ανώνυμος είπε...

say it loud , i'm not a parasite and i'm proud !

Orelia είπε...

αμα δεν εισαι κουλαριστη να μη μιλησω
κι ουτε που θα σου χαμογελασω οπως παρηγγειλες γιατι θα μου βγει σε μποτοξωμενο κατι και θα με αντιπαθησω...

ρε παιδι μου
σ' αυτο το 7. σου, τη πρωτη προταση τη καταλαβα
και την τριτη το ιδιο
τη δευτερη ομως τσ!
λες να Πταιει η διαφορα ηλικιας;
:)

Ανώνυμος είπε...

Με την κεντρική ιδέα συμφωνώ.
Ενστάσεις; ε.. χμμ :)

diva είπε...

cybereddie
...
..Χωρίς κανιβαλιστικές ιαχές
My thought exactly

diva είπε...

koulpa μου
Όπου δεν υπάρχει αυτο-έλεγχος, εμφανίζεται επιβολή.
Δεν με εκπλήσσει τίποτα
Δε με τρομάζει τίποτα
Αναγνωρίζω τους ομοίους μου και τους σέβομαι
Οι υπόλοιποι μου είναι αδιάφοροι

Υ.Φ. Τι έγινε με εκείνο το ημερολόγιο της συρταριέρας;-)

diva είπε...

xkont
Δώσε Κόντε!!!!!
[οκ ηρεμώ]

Έλα βρε Κόντε, πες το δυνατά πως όλα γίνονται χάρην εντυπωσιασμού.
Βρήκε τρόπο ο "γύφτος" τώρα (Κράτος) να πει πως ξέρει την προπαίδεια..(net- blog)
οκ..cool..την ξέρει

Κι είναι δύσκολο πολύ να δεχτεί πως άλλαξαν οι διατροφικές συνήθειες των ασήμαντων σωματιδίων.
Από δω και μπρος..τέλος τα κουτόχορτα

diva είπε...

trellos_tou_xoriou
Ας τον τρελό στην τρέλα του
αλλά και
από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια
:-)

diva είπε...

Miss auburn
Καταρχήν να διευκρινίσω κάτι.
Δεν είμαι αγριεμένη.
Είμαι σίγουρη.
Όποιος μιλά με αυτοπεποίθηση (και συνείδηση) των όσων λέει, συχνά παρεξηγείται και το καταλαβαίνω. Είναι κι αυτή φήμη που (φροντίζω να με) ακολουθεί:-)

Η Ανωνυμία είναι Δικαίωμα.
Και η Κρίση της Ανωνυμίας το ίδιο.

Οι διαμάχες σε προσωπικό επίπεδο είναι σπασμωδικές αντιδράσεις παραληρηματικών ιδιοσυγκρασιών.

Κι εσείς Miss auburn να είστε καλά. Διότι κι εσείς γνωρίζετε από παρρησία..

diva είπε...

kakaskimos
Δεν διαφωνώ σε τίποτα μαζί σας.
Απλώς επισήμανα το γεγονός πως ό,τι γράψατε το δημοσιεύσατε ανώνυμα:-)
Φυσικά και δεν είστε η πηγή του κακού.
Ένα πολύ καλό κύμα μετάδοσης μόνο:-ρ

diva είπε...

Mrs Smith
Θέσατε πολύ σωστά την παρατήρηση σας.
Τα "γέρικα" μυαλά νιώθουν τις καρέκλες - και τα κόκαλα- να τρίζουν.
Αφήστε που τρομάζουν με το παραμικρό φωνάζοντας "Κατίνα! Το Δίκανο!!"

diva είπε...

cortlinux
Θα σε παρακαλέσω να είσαι πιο προσεκτικός στις εκφράσεις σου. Εδώ δεν είναι κυλικείο σχολής κι εγώ δεν είμαι η συμφοιτήτρια της διπλανής καρέκλας.

diva είπε...

κ.κ.μοίρης
χαχαχ
Με έχετε πείσει προ πολλού:-)

diva είπε...

Αγαπητή orelia
Δεν αντιπαθώ εύκολα.
Απλώς έχω Άποψη - ενίοτε χωρίς σαχλαμαρίσματα:-)
Μη δίνετε σημασία σε όσα δεν καταλάβατε. Έχω εμπιστοσύνη στην ποιητική σφαιρική σας ευφυΐα:-)

[Καμία διαφορά ηλικίας δεν αντιλαμβάνομαι ανάμεσα σε ζωντανά πνεύματα]

diva είπε...

sotirisk
Α, μα μη καταπιέζεστε..σας παρακαλώ..
:-ρ

koulpa είπε...

xaxa εγώ πάλι θέλω να μπορώ να λέω ότι θέλω.. κυρίως για τα δημόσια πρόσωπα.. και αυτό είναι βασικό δικαίωμα..
Κι εγώ δεν εκπλήσομαι.. ούτε τρομάζω..
ενοχλούμαι και αειδιάζω μερικές φορές αλλά για πολύ λίγο και για πολύ λίγα..:):)
δε παρακολουθήτε την εξέληξη του ηερλογίου;:):)
Την καληνύχτα μου:):)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

φυσικά και δεν είναι μπλογκ το πρες.τζι αρ, κορίτσι μου. Κουβάς με λάσπη είναι...
φιλί!

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον κι εγώ θα πω τα αυτονόητα που έχουν πει πολλοί άλλοι: το press χρησιμοποίησε τη δωρεάν πλατφόρμα (σωστά το λέω ή πετάω βατράχια τώρα;) του blogger της Google για να στήσουν μια ανώνυμη εν πολλοίς διαδικτυακή εφημερίδα. Ναι, υπήρχαν και σχόλια, αλλά ο οχετός των βρισιών τα καθιστούσε αδιάβαστα. Όφειλαν να ελέγχουν καλύτερα τα του οίκου τους. Από την άλλη, πολλοί έχουν γράψει για την ανωνυμία και τη διαφορά της με την ψευδωνυμία. Όσοι παραμένουν πιστοί (σχετικά πάντα είναι αυτά για το είναι και το φαίνεσθαι του γραπτού λόγου) σε μια περσόνα είτε λέγεται Λιάκουρας είτε πληγωμένος σκίουρος και πάλι ανώνυμοι δεν μπορούν να θεωρηθούν, με την έννοια ότι ταυτοποείται ο λόγος τους, ειδικά όταν έχουν και κάποιο μπλογκ.
Θα επαναλάβω ότι όλα είναι θέμα παιδείας για το πώς διαχειριζόμαστε το λόγο, την έκθεση σε ένα ευρύτερο κοινό και κυρίως με το γεγονός ότι αυτά τα scripta μένουν διαρκέστερα. Κοινώς, λίγη σοβαρότητα δεν θα έβλαπτε (και όχι φυσικά σοβαροφάνεια).

Καλό μεσημέρι

diva είπε...

koulpa
Το ανέκδοτο της νομοθετικής ρύθμισης των blog κατέληξε γελοιότητα μέσα από την αντίδραση των blogger.
Αυτό ήθελα να δαχτυλοδείξω
Κατά τα άλλα, κι εγώ επιθυμώ ανάσταση ηθών και έκφραση του μέλλοντος αιώνια:-ρ
Καλό μεσημέρι

diva είπε...

Σπύρο μου!!
e-κολλητάκι!!! & γειτονάκι!!!
Πού'σαι εσύ βρεεεε;-) τλακ
Φιλί γλυκό:-)
(και ναι..φταίω κι εγώ που χαθήκαμε αλλά..τουλάχιστον εξαιτίας σου και του Angel FM ξανάρχισα να ακούω ραδιόφωνο!!)

Άντε βρε Σπύρο μου πες τα κι εσύ..
Με τις αντιδράσεις "μας" (των blogger εννοώ) τα βάλαμε όλα στον ίδιο σάκο. Ε δεν είναι έτσι..και τι κρίμα που τόσο μα τόσο εύκολα "πέσαμε" στην παγίδα..

Υ.Φ. Λοιπόν; Θα με καλέσεις εσύ στην ραδιοφωνική εκπομπή σου ή εγώ στην ιντερνετική μου;-)

diva είπε...

Dora μου
(πλατφόρμα..καλά το είπες:-)

Συμφωνώ απόλυτα με όσα αναφέρεις.

Η ταυτότητα εντοπίζεται στην παρουσία της περσόνας.
Το πωςτοπαμε.τζι αρ ΔΕΝ είναι blog.
Αρνούμαι την ομαδοποίηση ή αγελοποίηση των blogger μέσα από εμετικές ψευδο-περσόνες (τέτοιες υπάρχουν και σε μη- ανώνυμα σχόλια..)
Τρόμαξα (ενω κανονικά θα γελούσα) από το πόσο στα σοβαρά "πήραμε" τον νομοθετικό "βούρδουλα"

Ακόμα κι αν δηλώσω πως είμαι έτοιμη να κάνω 300 blog - σε google, wordpress, yooblog, livejournal, pathfinder, myspace και πόσα άλλα έχω ανακαλύψει κατά καιρούς- και σε καθένα από αυτά να εκθέτω τους 300 της βουλής, λέτε να αρχίσουν να τρέχουν πανικόβλητοι οι 300 της περιπατητικής για να "μαζέψουν" την ip μου από όλους αυτούς; Σιγά...

Η παιδεία απουσιάζει. Sorry, paideia.gr do not exist.
Η σοβαρότητα λάμπει δια της σπάνιας παρουσίας της
και όλος ο πλανήτης γελά με τους σπασμούς εντυπωσιασμού αλλά και φόβου των Ελλήνων που βγήκαν από τις σπηλιές και είδαν τα σκουλήκια να σέρνονται πάνω στις πέτρες.

Καλό μεσημέρι και από μένα

roadartist είπε...

Δεν υπαρχει τιποτα να φοβηθουμε λες?
Μου αρεσει ως άποψη! :)
Φιλιά :)

Orelia είπε...

- με αντιπαθησω - εγραψα και το εννοουσα
δεν ηταν λαθος
αντιπαθω να δινω ψευτικα κι επομενως καθε μποτοξ-αρισμενο χαμογελο

κι επισης.. η ευφυια μου ειναι σφαιρικη γιατι ειναι γυναικεια :) για ποιητικη άλλοι το ισχυριζονται

το μη σαχλαμαριστικο των αποψεων σου το εχω αντιληφθει, ομολογω!
αλλά, πως να μαθαινω αν δεν ρωτω τις αποριες μου, ε;

μη δινεις σημασια
πιο πολυ ηθελα να διευκρινησω πως δεν εννοουσα πως εσυ θα αντιπαθησεις εμενα :)

καλο απογευμα

Roadartist είπε...

Δεν υπαρχει τιποτα να φοβηθουμε λες?
Μου αρεσει ως άποψη! :)
Επίσης να συμπληρώσω οτι και στα blogs οι προθέσεις φαίνονται. Δεν μπορείς να κρυφτείς..ποιος εισαι και τι πρεσβεύεις..φαίνετια και το πόσο αξιόπιστος μπορείς να εισαι. Την αξιοπιστία την κερδίζεις εδω.
Φιλιά :)

takis είπε...

Μίλησε κανείς για φόβο ??

ΜΗ ΧΕ....

Η ελευθερία της γνώμης θα τους θάψει όλους..

ΥΓ Πάω να φύγω τώρα μη φάω καμμιά φτυαριά απο την εξαγριωμένη οικοδέσποινα (μου αρέσεις έτσι πάντως!) και τους λοιπούς πολύ αξιόλογους (ομολογώ) σχολιαστές..
ΥΓ 2. Πόσο νοίκι πληρώνει ο κακομοίρης ο Σαρδό άραγε?

diva είπε...

roadartist
:-)
Εσύ ως καλλιτέχνης αναγνωρίζεις ευκολότερο την Γενναιότητα της Άποψης, νομίζω.
Και ναι..τι να φοβηθώ; Το ότι έχω άποψη;
Δεν έχω σκοπό να εκβιάσω κανέναν. Δεν χρησιμοποιώ το blog μου ως βήμα γελοιοποίησης ούτε προσβολής.
Απλώς εκθέτω τις σκέψεις μου.
Ενίοτε βέβαια αυτό γίνεται λίγο πιο έντονα και φορτισμένα από όσο θα έπρεπε αλλά..να φοβηθώ τι και ποιον;
Αφήστε που εγώ έχω "μεγαλώσει" μέσα στο web. Λέτε να επιτρέψω να με "πιάσουν" τόσο εύκολα; Ε, όχι δα:-)

diva είπε...

orelia μου
Δεν υπάρχει περίπτωση να σε αντιπαθήσω:-)
Μου δίνεις μάλιστα την ευκαιρία να προκαλέσω και να εκθέσω κάτι πολύ σημαντικό για μένα.

Σε αυτό τον κομεντοχώρο, ο καθένας έχει δικαίωμα στην Αντίθετη Άποψη. Δεν αντιπαθώ και δεν ενοχλούμαι από την έκθεση μίας Άλλης αλήθειας (αρκεί βέβαια αυτό να μη γίνεται υποτιμητικά και προσβλητικά προς εμένα ή κάποιον σχολιαστή μου)

Και τώρα η τολμηρή πρόκληση.
Δεν σχολιάζω όσο συχνά θα ήθελα , ειδικά τώρα που εργάζομαι κάποιες ημέρες πολλές ώρες.
Πρόσφατα λοιπόν και εξαιτίας του συγκεκριμένου θέματος, σχολίασα δηλώνοντας την Αντίθεση μου σε ένα post του αγαπημένου μου Σπίθα, λαμβάνοντας όχι μόνο μία φανερά ενοχλημένη αντίδραση αλλά και..την απουσία του από το συγκεκριμένο μου post (θα ήταν ευκαιρία να διαφωνήσει και αυτός μαζί μου εδώ στον χώρο μου).

Ως αφορμή στο θέμα της "αντιπάθειας" λοιπόν οφείλω να διαμηνύσω σε όλους σας , πως:
Μπορείτε να διαφωνείτε ελεύθερα. Μπορείτε ακόμα και να με μαλώνετε. Αυτό που δεν μπορείτε να κάνετε, είναι να προσβάλλετε. Επίσης καλό θα ήταν να μη κακιώνετε σα μικρά παιδιά:-ρ

Καλό απόγευμα ποιήτρια μας:-)

diva είπε...

Γείτονα takis :-)
Καλώς μας τιμήσατε:-ρ

Δεν επιτίθεμαι σε ανυπεράσπιστα παλικάρια. Είναι γνωστό:-)
Ο Sardo παλιαότερα πλήρωνε με την ανοχή της παρέας μου..τώρα όμως βλέπω πως αφήνει το blog μου και αραχνιάζει και πολύ φοβάμαι πως θα του κάνω έξωση:-)

Υ.Φ. Χαίρομαι που σας αρέσω:-)