Πέμπτη

Greeks: Post-Modern Flintstones

Πέμπτη


Παρακολουθώ εδώ και μέρες, θέματα που έχουν κυριολεκτικά καταλάβει με σαρωτική μορφή όλα τα time lines του διαδικτύου.

Δε θα τα αναπαραγάγω με κάποια μορφή ανάλυσης.
Ούτε θα αντιστοιχίσω παραγράφους στις γνωματεύσεις που προκλήθηκαν μελετώντας τον αναστεναγμό του κάθε πικραμένου/καναπεούχου/επαναστάτη της κλωτσιάς (κοιτάτε τώρα συνειρμός: Η Μαρία Αντουανέτα αναφωνεί: ο μοντιέ, τι απογοήτευση/αυτό το παντεσπάνι δεν είχε καν φλουρί), εφόσον μόνο έτσι καταλήγει κανείς να αντιμετωπίζει κάθε κείμενο που συμπληρώνει την ηχητική όχληση της υπερ-άποψης.

Θα πληκτρολογήσω όμως, την αίσθηση που όχι μόνο έχει δημιουργηθεί αλλά τείνει πλέον να παγιωθεί στον ανοικτό ορίζοντα της αντίληψης μου, θέτοντας σε στάση «αλτ , τις ει;» την όραση και τη νόηση.

Όσες παροχές τεχνολογικής μορφής και αν δώσεις στους Φλίντστοουνς, αυτοί πάντα θα αγωνίζονται για την ικανοποίηση των αρχέγονων αναγκών τους, οι οποίες είναι: εύκολη μασημένη τροφή, επιβράβευση (πτυχία) και αυτό-περιοριζόμενη απασχόληση (εργασία).
Τρεις ανάγκες οι οποίες σε όποιο μαθηματικό σύστημα και αν τις δεις, απλά δεν παρουσιάζουν συνεπαγωγή (αλλά κι αν ποτέ παρουσιάσουν θα αποκαλύψουν ένα πρώτου layer πλέγμα βιβλικού περιβάλλοντος σε στασιμότητα..μέχρι βέβαια το apply της φωνής ενός θεού)

Η κοινωνική πολιτική , και αυτή , έχει πλέον αποκαλύψει σε όλο της το μεγαλείο ένα χαρακτηριστικό bug της φυλής των νέο-ελλήνων. Στο μεγαλύτερο ποσοστό οι οικογένειες μεγαλώνουν τα παιδιά παρέχοντας με κάθε θυσία, χρήμα καθώς και όποια άλλη καταναλωτική ιδιωτεία με στόχο την εξασφάλιση ενός ήρεμου περιβάλλοντος χωρίς εντάσεις και απογοητεύσεις- λες και δε παίζουν αυτές τον πιο σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη.
Αυτά τα παιδιά μαθαίνουν να σέβονται επί πληρωμή και συνηθίζουν να επικροτούν ..εν τη παροχή.
Αυτά τα παιδιά, κλειδώνουν την πόρτα στους γονείς και πετούν τα κλειδιά από το μπαλκόνι με μία κίνηση πρωταθλητή στο wii μέχρι να ανοίξει το πορτοφόλι στο οποίο φυτρώνουν χαρτονομίσματα ..οπωσδήποτε μη ανακυκλώσιμα στη χρήση τους , εφόσον κάτι τέτοιο ουδόλως απασχολεί τον ευγενή επαίτη.

Από την διαχείριση χρόνου έως την διαχείριση των παροχών, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί αφήνονται και αυτοί στην ησυχία τους ως πεθερές που καλό θα ήταν να μην εμπλέκονται συχνά στα της οικίας τεκταινόμενα κι έτσι συνήθως κατευθύνονται σε λουτρά και άλλα θέρετρα αναψυχής κανονίζοντας όμως έστω και δια αποστάσεως να φιλτράρουν της οικονομικές τουλάχιστον κινήσεις των μελών στην κοινωνία της σπηλιάς.

Όταν σε όλη την υφήλιο τα άλματα φτάνουν στο ύψος του ουρανού,
Στη χώρα των Φλίντστοουνς επαναλαμβάνονται χορευτικά καθίσματα κάθε που η μετάδοση της νότας συναντά κάποιο περιβαλλοντικό εμπόδιο , εφόσον η σπηλιά σπηλιά θα μείνει και χαρά σ’αυτόν που δε τη δίνει.

Τα δασικά μνημεία του άστεως, αποκτούν την έννοια του Τοτέμ όταν στα γύρω δάση, ο πολιτισμός παρακολουθεί με κατάνυξη τα ρέκβιεμ των αυτοπυρπολημένων (ο, μα ναι!) δασών.

Βλέπουμε τα δέντρα.
Χάνουμε το δάσος.
…..

Κάπως έτσι βρίσκεται η φωτιά στα χέρια των προμηθέων κι εκείνοι κάμπτουν όλες τις απόπειρες των νευρώνων να αντιδράσουν όχι επειδή καίγονται (μα αυτό πώς να το αντιληφθούν όταν ο πόνος είναι βίωμα ταυτόσημο της επιβίωσης/έχουν πειστεί για αυτό κι άλλη εξήγηση δεν υπάρχει- η γη είναι επίπεδη κι η ελλάδα στίγμα μεσογειακής αναιμίας) αλλά επειδή τυφλώνονται από το φως..αγανακτισμένοι που ενώ παίζουν στα δάχτυλα την τέχνη της κυβείας αδυνατούν να ανακαλύψουν πώς στο διάλο θα συνδεθούν οι φλόγες με μια πρίζα.





Υ.Φ. Σήμερα είναι του Ιγνατίου του Θεοφόρου- Ανακομιδή λειψάνων (διότι έχουμε και μία κάποια μόρφωση)









22 Τόλμησαν:

Matrix είπε...

Αρκετά περίεργο.
θα κάνω μια προσπάθεια να συμπληρώσω σε αυτά που κατάλαβα:

Επομένως πρέπει να βρεθούν ή να σπρώξουμε (αν τους βρούμε αυτούς), εκείνοι οι οποίοι θα πουν το σύνθημα και το παρασύνθημα μετά το "αλτ τις ει;" και θα πάρουν το "ελεύθερος προς υπογραφή"...
...για να μιλήσουμε army-wise :)

Γιατί δεν μπορεί θα υπάρχουν, και σίγουρα αυτή τη στιγμή δεν παίζουν ζάρια-κυβείες.

Darthiir the Abban είπε...

Γι' αυτό βρε δεν έρχεσαι όταν σε καλώ για μπαρμπούτι; Προτιμάς ρούνους αντί για κύβους;

Οι πολίτες δεν ξέρουν να διαχειριστούν, η πολιτεία όχι μόνο δεν τους μαθαίνει να διαχειρίζονται, αλλά τους αποτρέπει από τη διαχείριση, η παιδεία αναγκαστικά κινείται σε αυτές τις ράγες αφού οι πολίτες δεν μπορούν να δουν πέρα από το δέντρο και οι πολιτικοί κουνάνε γυαλιστερά μπιχλιμπίδια μπροστά στα μάτια ώστε να κρύβεται κάθε υποψία δάσους πίσω από την εικονική λάμψη και η ιστορία διαιωνίζεται σε ένα αέναο μη μου τους κύκλους τάραττε...

Όμως η αιτιοκρατικότητα, όσο και ατην αγνοείς, και δείχνει την πηγή αλλά και επιτρέπει την πρόβλεψη του μέλλοντος που ρει...

takis είπε...

Ναι..ναι
και αύριο είναι των 3 ιεραρχών..
και χθές τους Εφραίμ του Σύρου, Παλλαδίου και Ιακώβου..
(δεν λέει για λείψανα τίποτα..αλλά θα μου πείς κάθε μέρα λείψανα θα βρίσκουν...βρήκαν όμως εικόνα..της ευαγγελίστριας της Τήνου..σαν αύριο..)

pølsemannen είπε...

Καλέ τι θολοκουλτουρέ είναι όλα αυτά;

Όλα τα κιλά, όλα τα λεφτά λέμε! :-P

diVa είπε...

Matrix
Επειδή έχουμε μία προϊστορία συνεννοήσεων εμείς οι δυο, προβαίνω σε απάντηση που γνωρίζω πως θα καταλάβεις άμεσα:
Χρειαζόμαστε αυτόν που στο "Αλτ τις ει" θα απαντήσει: "α πάγαινε από δω ρε- το ον/οφ δε το βλέπεις;!"
:-)
Φυσικά υπάρχουν τέτοιοι..και άλλοι

diVa είπε...

Drthr
Εγώ είμαι high tech blond.
Δε μπορώ να ασχολούμαι με μπανάλ αναλογικά παιγνίδια.

[πότε βρε με κάλεσες; τότε που πήγες να με καθαρίσεις με τα εκατό κιλά σκόρδου στο κοτόπουλο;!]

Μα η πολιτεία υπηρετεί τις αρχέγονες ανάγκες. Κοινώς
λέει "αφού δε μπορείς βρε πουλάκι μου- τι το τυραννάς το θέμα; άσε μας εμάς που ξέρουμε και μπορούμε να αρπάξουμε -σορυ- να διαχειριστούμε καλύτερα"

Μπορείς να προβλέψεις το μέλλον;!!!!

[έχω μείνει πολύ πίσω τελικά με αυτά τα τεχνολογικά που μπλέκω..]

diVa είπε...

takis
Τόσες πληροφορίες γείτονα, πώς θα τις διαχειριστώ;
Μου λες;-)

diVa είπε...

polsemannen
Παραβλέπω το γεγονός πως θέλεις να χάσω τις κατακτήσεις μου υπονοώντας τάχα πως είμαι πολλά κιλά (άλλο είπες;!)
και σε "δίνω" ευθαρσώς.
Εσύ φταις για αυτό που γίνομαι:-)

Albus Genius είπε...

"Παρακολουθώ εδώ και μέρες, θέματα που έχουν κυριολεκτικά καταλάβει με σαρωτική μορφή όλα τα time lines του διαδικτύου."

1.Οι χρονοσειρές απαιτούν ακριβή ποσοτικά στοιχεία. Η ολιστική σας προσέγγιση «όλα τα time lines» είναι ασαφής οπότε μας οδηγεί στην ασάφεια της θεωρίας δυνατοτήτων (π.χ. πόσο όλα μπορεί να είναι αυτό το όλα) ενώ μας αποκρύπτει την τυχαιότητά της (randomness) που θα μπορούσαμε εν πάσει περιπτώσει να την προσεγγίσουμε με την θεωρία πιθανοτήτων.Δεν ήσαστε οπαδός του τυχαίου βεβαίως αλλά το τυχαίο συνεχώς υποκρύπτεται.

Δε θα τα αναπαραγάγω με κάποια μορφή ανάλυσης.
Ούτε θα αντιστοιχίσω παραγράφους στις γνωματεύσεις που προκλήθηκαν μελετώντας τον αναστεναγμό του κάθε πικραμένου/καναπεούχου/επαναστάτη της κλωτσιάς (κοιτάτε τώρα συνειρμός: Η Μαρία Αντουανέτα αναφωνεί: ο μοντιέ, τι απογοήτευση/αυτό το παντεσπάνι δεν είχε καν φλουρί), εφόσον μόνο έτσι καταλήγει κανείς να αντιμετωπίζει κάθε κείμενο που συμπληρώνει την ηχητική όχληση της υπερ-άποψης.

2. Τώρα ο αναστεναγμός του καναπεούχου επαναστάτη θα μπορούσε να προσεγγισθεί με την συναισθηματική νοημοσύνη όπως την έχει εισαγάγει ο κος Goleman (EI ,Emotional Intelligence). Και εφόσον δεν είχε φλουρί το παντεσπάνι θα μπορούσατε χρησιμοποιώντας έναν ελαφρό συνδυασμό γιόγκα να βλέπατε αν ο πικραμένος καναπεούχος επαναστάτης με όρους των τριών καναλιών nadis και των τριών τους ποιοτήτων gunas θα μπορούσε να βρεί μια ισορροπία μεταξύ των δεξιών καναλιών και των αριστερών. Δηλαδή αν καθόταν στη μέση μεταξύ του αριστερού και του δεξιού μαξιλαριού. Και φυσικά ερωτάσθε διατί προσπεράσατε; ΄Οσον αφορά την ηχητική όχληση της υπεράποψης συμφωνώ διότι η υπεράποψη ως λόγος σε σχέση με την μουσική δεν παράγει κίνηση και ως εκ τούτου ούτε αρμονία δεδομένου ότι ο υπερλόγος εκφράζεται ως φούσκωμα ή βαρυστομαχιά πρίν τας εκρήξεις που καθιστούν την υπεράποψη γελοιότητα.


Θα πληκτρολογήσω όμως, την αίσθηση που όχι μόνο έχει δημιουργηθεί αλλά τείνει πλέον να παγιωθεί στον ανοικτό ορίζοντα της αντίληψης μου, θέτοντας σε στάση «αλτ , τις ει;» την όραση και τη νόηση.

3.Αλτ , τις ει : ΠΑΝΤΟΤΕ

Όσες παροχές τεχνολογικής μορφής και αν δώσεις στους Φλίντστοουνς, αυτοί πάντα θα αγωνίζονται για την ικανοποίηση των αρχέγονων αναγκών τους, οι οποίες είναι: εύκολη μασημένη τροφή, επιβράβευση (πτυχία) και αυτό-περιοριζόμενη απασχόληση (εργασία).

4. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω, όμως οφείλετε να αναρωτηθείτε: Μπορούσαν να αγωνισθούν για κάτι άλλο; Τι τους επέτρεπε η νοητική τους ανάπτυξη; Η τί τους επέτρεπε το άλλοθί τους;

Τρεις ανάγκες οι οποίες σε όποιο μαθηματικό σύστημα και αν τις δεις, απλά δεν παρουσιάζουν συνεπαγωγή (αλλά κι αν ποτέ παρουσιάσουν θα αποκαλύψουν ένα πρώτου layer πλέγμα βιβλικού περιβάλλοντος σε στασιμότητα..μέχρι βέβαια το apply της φωνής ενός θεού)

5. Η φωνή ενός Θεού; μεγάλη λύση. Θα διαφωνήσω ως προς την στασιμότητα του βιβλικού περιβάλλοντος. Επαναστατικός χριστιανισμός, Ιερά εξέταση,Βικτωριανή ηθική, Σαντινίστας κλ.π. όσο και να το πείς υπάρχει εξέλιξη.

Η κοινωνική πολιτική , και αυτή , έχει πλέον αποκαλύψει σε όλο της το μεγαλείο ένα χαρακτηριστικό bug της φυλής των νέο-ελλήνων. Στο μεγαλύτερο ποσοστό οι οικογένειες μεγαλώνουν τα παιδιά παρέχοντας με κάθε θυσία, χρήμα καθώς και όποια άλλη καταναλωτική ιδιωτεία με στόχο την εξασφάλιση ενός ήρεμου περιβάλλοντος χωρίς εντάσεις και απογοητεύσεις- λες και δε παίζουν αυτές τον πιο σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη.
Αυτά τα παιδιά μαθαίνουν να σέβονται επί πληρωμή και συνηθίζουν να επικροτούν ..εν τη παροχή.
Αυτά τα παιδιά, κλειδώνουν την πόρτα στους γονείς και πετούν τα κλειδιά από το μπαλκόνι με μία κίνηση πρωταθλητή στο wii μέχρι να ανοίξει το πορτοφόλι στο οποίο φυτρώνουν χαρτονομίσματα ..οπωσδήποτε μη ανακυκλώσιμα στη χρήση τους , εφόσον κάτι τέτοιο ουδόλως απασχολεί τον ευγενή επαίτη.

6. Λίγο σκληρή είσαστε για τη νέα γενιά. Είναι πολλά παιδιά που λεν δεν θέλω και είμαστε εμείς που θέλουμε να επιβεβαιώσουμε τα άλλοθί μας.

Από την διαχείριση χρόνου έως την διαχείριση των παροχών, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί αφήνονται και αυτοί στην ησυχία τους ως πεθερές που καλό θα ήταν να μην εμπλέκονται συχνά στα της οικίας τεκταινόμενα κι έτσι συνήθως κατευθύνονται σε λουτρά και άλλα θέρετρα αναψυχής κανονίζοντας όμως έστω και δια αποστάσεως να φιλτράρουν της οικονομικές τουλάχιστον κινήσεις των μελών στην κοινωνία της σπηλιάς.

Όταν σε όλη την υφήλιο τα άλματα φτάνουν στο ύψος του ουρανού,
Στη χώρα των Φλίντστοουνς επαναλαμβάνονται χορευτικά καθίσματα κάθε που η μετάδοση της νότας συναντά κάποιο περιβαλλοντικό εμπόδιο , εφόσον η σπηλιά σπηλιά θα μείνει και χαρά σ’αυτόν που δε τη δίνει.

Τα δασικά μνημεία του άστεως, αποκτούν την έννοια του Τοτέμ όταν στα γύρω δάση, ο πολιτισμός παρακολουθεί με κατάνυξη τα ρέκβιεμ των αυτοπυρπολημένων (ο, μα ναι!) δασών.

7. Εκτός της γενικής προτροπής στήστε ένα τοτέμ στο μπαλκόνι σας, δεν είναι μόνο τα δάση που αυτοπυρπολούνται είναι το αυτοκίνητο που ξέφυγε από την πορεία του (μόνο του ξεφεύγει) είναι ο δρόμος που αποφάσισε να βουλιάξει είναι η αντίληψή μας ότι τα πράγματα μεταλλάσσονται χωρίς προσωπική μας ευθύνη. ΄Οσον αφορά τώρα την σπηλιά μόνο σπηλιά δεν μένει σ΄αυτήν την πόλη όπως το σπήλαιο του Πανός στην Ακρόπολη, του Απόλλωνα του Υποακραίου, το σπήλαιο της Κλεψύδρας, το ιερό της Αγλαύρου και τόσα άλλα. Τα σπήλαια τα φράζουν πολυκατοικίες και σπίτια άρα τα σπήλαια μόνο σπήλαια δεν μένουν. Τα σπήλαια μεταλλάσσονται και αυτά σε καθώς πρέπει εισόδους…


Βλέπουμε τα δέντρα.
Χάνουμε το δάσος.
…..

Κάπως έτσι βρίσκεται η φωτιά στα χέρια των προμηθέων κι εκείνοι κάμπτουν όλες τις απόπειρες των νευρώνων να αντιδράσουν όχι επειδή καίγονται (μα αυτό πώς να το αντιληφθούν όταν ο πόνος είναι βίωμα ταυτόσημο της επιβίωσης/έχουν πειστεί για αυτό κι άλλη εξήγηση δεν υπάρχει- η γη είναι επίπεδη κι η ελλάδα στίγμα μεσογειακής αναιμίας) αλλά επειδή τυφλώνονται από το φως..αγανακτισμένοι που ενώ παίζουν στα δάχτυλα την τέχνη της κυβείας αδυνατούν να ανακαλύψουν πώς στο διάλο θα συνδεθούν οι φλόγες με μια πρίζα.

8.Δεν είναι που έχεις άδικο αλλά οι έρμες οι φλόγες πρέπει να κανονικοποιηθούν για να μπούν στην πρίζα, οφείλουν να γίνουν και αυτές καλώδιο. Οι πρίζες δεν έχουν κατασκευασθεί για φλόγες, συνήθως καίγονται. Καλά κάνουν ορισμένοι και δεν μπαίνουν στην πρίζα που τους προκατασκευάσαμε. Να τους αφήνετε να διαλέξουν την πρίζα. Α! έχω και στίγμα μεσογειακής αναιμίας τι να κάνουμε γεννηθήκαμε σε ελώδη τόπο.

"Υ.Φ. Σήμερα είναι του Ιγνατίου του Θεοφόρου- Ανακομιδή λειψάνων (διότι έχουμε και μία κάποια μόρφωση)

9. Σωστωτάτη, δεν μας γράψατε ότι γιορτάζει η Βαρσαμία

diVa είπε...

Albus
Παρατηρώ επίθεση καταμέτρησης χαρακτήρων αλλά είμαι στις καλές μου σήμερα και προχωρώ αγέρωχη:

Τα time lines (ή μάλλον το time line) στο twitter μόνο ποσοτικά στοιχεία δε διαθέτει!
Εκεί να δείτε υπερπληθώρα λέξεων και δηλώσεων.
Ποτέ δεν είμαι ασαφής. Ίσως τεχνηέντως δυσνόητη. Αλλά
ασαφής, όχι. Σας βεβαιώνω.
Απέναντι στη θεωρία των δυνατότητων, προτάσσω τη θεωρία δραστηριοτήτων και συνεχίζω να προχωρώ καμαρωτή
απέναντι σε κάθε μεταμφιεσμένο randomness.

Οι ισορροπίες καλό είναι να εντοπίζονται εντός και να
αποκαλύπτονται εκτός. Το πλήθος, το είδος και η ..χωροταξική θέση των καναλιών δεν μπορούν να αποτελούν άλλοθι.

Προσπέρασα εξαιτίας της όχλησης.
Πόσο θόρυβο να προσλαβω με διακριτότητα αντίληψης;!
Η υπεράποψη είναι η επανάσταση της ελευθερίας.
Ως τέτοια δε μπορώ να της θυμώσω.
Μπορώ όμως να την απομακρύνω με ευγένεια και διακριτικότητα εισερχόμενη στα ιδιαίτερα διαμερίσματα της σκέψης μου.

Η νοητική ανάπτυξη είναι μάχη.
Στη μάχη μετρούν τα όπλα αλλά σαφώς περισσότερη σημασία θαρρώ έχει να μην οπισθοχωρείς συνεχώς.
Τα άλλοθι δε με αφορούν. Είναι η ιδιοσυγκρασία μου υπεύθυνη για αυτό και όχι εγώ:-)

Η βιβλικότητα είναι στάσιμη. Πίστη κι εκδίκηση. Α ναι..κι ένα όνειρο.
Συγχέετε τη θρησκευτική τρομολαγνεία στην πορεία της
ανθρωπότητας (μακράν πιο vivid ως evolutionary action)
με τα οράματα εκστασιασμένων φονταμενταλιστών (poor minded people)

Είμαι σκληρή με όλους. Μόνο έτσι αγαπώ ειλικρινά.

Συμμετείχατε στα προηγούμενα ποστ μου. Γνωρίζετε τις απόψεις μου περί ευθυνών.

Τα σπήλαια πρέπει να διατηρούνται.
Προς Θεού. Όχι να κατοικούνται.

___________________

Βαρσαμία;
Well, ..νεανίζω αεί διδασκόμενη

Sophia είπε...

Δεν ξέρω για το "αλτ, τις ει", μάλλον προτιμώ το "alt+shift" σε συνδυασμό με το προσωπικό μου Ctrl. And that, can make a world of difference and not indifference...
;-D

rosie είπε...

Έχετε απόλυτο δίκιο.

Θα ήθελα να συμπληρώσω μόνο, πως οι παροχές άνευ μέτρου και ορίου (ναι σε όλα) είναι ένας έμμεσος τρόπος ελέγχου και καταστολής.

Γιατί; Γιατί απλά δεν νοιάζονται πραγματικά. Τους ενδιαφέρει να εκπληρώσουν μέσω των παιδιών τους δικά τους όνειρα και ανεκπλήρωτες επιθυμίες. Αν βάλεις στο πακέτο και "κάνω ό,τι κάνουν οι άλλοι ανεξάρτητα αν το “ζώο” τραβάει ή δεν τραβάει στην ανηφόρα" και το "όσο το μπουκώνω με υλικά αγαθά, τόσο θα φεύγει από το κεφάλι μου",ιδού το προφίλ ενός φέρελπι νέου με κατάθλιψη από τα 20

Αν νοιάζεσαι για κάποιον α) δεν τον καθιστάς ανάπηρο και β)τον μαθαίνεις αφήνοντας τον να κάνει τα λάθη του και όχι κλείνοντας τον σ' ενα χρυσό ψεύτικο τίποτα σαν να είναι τρίχρονο.

Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί πολλοί άνθρωποι είναι τόσο επιφανειακοί .. τι κρίμα γμτ..

ΥΓ. Και όλα αυτά στο όνομα της αγάπης. Αυτό με φουρκίζει πάνω απ'όλα..

diVa είπε...

Sophia
Αλλαγή..γραμματοσειράς;Γλώσσας; Με έλεγχο από την συνείδηση;
[προσπαθώ να οραματιστώ το αποτέλεσμα των συνδυασμένων πλήκτρων:-]
Συνετή η επιλογή (κάθε επιλογή) με στόχο την αντίσταση στην αδιαφορία, αλλά ..και ο συνδυασμός συνεχούς αντίδρασης μετά συναισθηματισμών μας άφησαν στις σπηλιές.

diVa είπε...

rosie
Θα ήθελα - ειλικρινά- να διαφωνήσω ..να σκεφτώ ένα αντιπαράδειγμα κι ας υποδεικνύει εξαίρεση..αλλά φευ..
περιγράφετε την πραγματικότητα.

Αλλά όλα αυτά δε συμβαίνουν στο όνομα της αγάπης.
Στο όνομα της..παραγραφής (από τη μνήμη) αμαρτιών, μάλλον

KitsosMitsos είπε...

Καλό θα ήταν να ήμασταν απλώς Φλίντστοουνς. Περισσότερο μας φαντάζομαι ως το ανθρωπάκι του Prehistoric (πανάρχαιο παιχνίδι υπολογιστών). Ρόπαλο, φόρεμα λεοπάρ για να'μαστε μοδέρνοι και αυτό μας φτάνει.
Και στην σπηλιά λαπιτόπι για σουβέρ, ιντερνέτι για τσοντέρ και μπεμβέ για τρακτέρ...

Kaveiros είπε...

Σκορδαλιά*ο σκοπός είναι, να πάρουμε του αλλούνου τη θέση και σκορδαλιά να φάμε!Βέβαια, μεγάλη σημασία, έχει η θέση του άλλου, όχι τόσο η σκορδαλιά(είναι και καλό αφροδισιακό!)..
Πολύ φοβάμαι, δε ξέρω απλά φοβάμαι, ότι αυτά γίνονται παντού..Είναι οικουμενικά απλήρωτα γραμμάτια..

diVa είπε...

kitsosmitsos
Έχεις λοιπόν κι εσύ την ίδια αίσθηση με εμένα;
Ώρες ώρες μου έρχεται να φωνάζω: προχωράτε μωρέ!

diVa είπε...

Kaveiros
Κι όμως..δε γίνονται παντού. Ο κόσμος πηγαίνει μπροστά. Και δεν το κάνει επειδή είναι πιο έξυπνος από εμάς, αλλά επειδή είναι πιο..ανοικτόμυαλος.

Talisker είπε...

Kαλα εμενα νε συγχωρειτε μου ειναι αδυνατον να σας παρακολουθησω αλλα
μια καλησπερα θα την αφησω και μια αναπαραγωγη αποσπασματος "εφ' ολης της υλης "

μετα το χαγκοβερ και πρωτα ο Θεος με καποια μεγαλη εορτη ..θα πενελθω στον πανηγυρικο!!!

_____________________

Diva :
Η νοητική ανάπτυξη είναι μάχη.
Στη μάχη μετρούν τα όπλα αλλά σαφώς περισσότερη σημασία θαρρώ έχει να μην οπισθοχωρείς συνεχώς.
Τα άλλοθι δε με αφορούν. Είναι η ιδιοσυγκρασία μου υπεύθυνη για αυτό και όχι εγώ:-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-τελειο??
-τελειο!


χχχχχχχχχχχχ

Ανώνυμος είπε...

ειναι απλα τα πραγματα......

μεγεθος χωρας.Η Ελλαδα ειναι τοσο μικρη στο χαρτη.....κουκκιδα

ενα αλλο ειναι η ελλειψη πλουτοπαραγωγικων πορων αυτης της χωρας......

κατι αλλο ειναι η αδιαφορια των ανθρωπων αυτης της χωρας να ασχοληθουν με την χωρα τους.

οι Ευρωπαιοι εχουν παιδεια,οι Ελληνες ειναι καφροι,γυφτοι.

οταν υπαρξει προβλημα σε καποιον δρομο το κρατος θα αρκεστει στο να μπαλωσει καποιο του σημειο.Στην Γερμανια αν υπαρχει προβλημα εστω και σε ενα σημειο καποιου δρομου ξηλωνεται ο δρομος και τον ξαναφτιαχνουν...

οσοι ειναι απο οικογενειες λενε "χαιρετε" στο δρομο βλεποντας αλλους καποιοι αλλοι που προφανως δεν ειναι απο οικογενειες ουτε το "χαιρετε" δεν ξερουν να πουν.....

λειπει η ευγενια,συστατικο στοιχειο παιδειας και πολιτισμου ενος λαου....

δεν μπορει κανεις να βγαλει χρηματα,να μαζεψει λεφτα εργαζομενος σε αυτη τη χωρα.....

κανονικα θα πρεπει να βγουμε απο το euro γιατι δεν ειναι για την οικονομια μας,ειναι πολυ ακριβο νομισμα που συναλλασεται μεταξυ ανθρωπων που ζουν σε μια φτωχη χωρα ανικανη να αντεξει την αξια του.

αν ποτε κανω οικογενεια θα την κανω σ'αλλη χωρα,δεν μεγαλωνω τα παιδια μου στο μπ*******ο που λεγεται Ελλαδα.

κανονικα το ονομα της χωρας θα επρεπε να ειναι η "φαρμα των ζωων".

...."Σήμερα είναι του Ιγνατίου του Θεοφόρου- Ανακομιδή λειψάνων"....

βοηθεια μας.

diVa είπε...

Tal
Η αλήθεια είναι πως το ποστ αυτό δεν ενδείκνυται για hangover times:-)

χα χα
Α, εγώ τα'χω ξεκάθαρα τα θέματα των άλλοθι!

Πολύ καλημέρα μας:-)


[Σας θέλω απαστράπτουσες την Παρασκευή]

diVa είπε...

Ανώνυμος
Μετράει το ..μέγεθος της χώρας;
Η Δανία δηλαδή είναι πιο μεγάλη;
Δε νομίζω..

Επίσης δεν πιστεύω πως υπάρχει πλουτοπαραγωγικών πόρων Απλά είμαστε τεμπέληδες. Προτιμούμε τον τουρισμό από την γεωργία. Προτιμούμε τις λίγες ώρες εργασίας με μέτριες απολαβές από την παραγωγική υπερ-δραστηριότητα.
Και περιμένουμε το μάνα εξ'ουρανού ..

Θα συμφωνήσω πως οι περισσότεροι αδιαφορούμε για τη χώρα..

Δεν έχουν όλοι οι Ευρωπαίοι παιδεία, ούτε είναι όλοι οι Έλληνες κάφροι.
Απλά δεν υπάρχουν αξιοπρεπείς ελεγκτικοί μηχανισμοί κι έτσι συντηρείται ο πανζουρλισμός.

Επίσης δεν υπάρχουν νόμοι που να προστατεύουν τους πολίτες.